A opinión dos clientes

A opinión dos clientes

Málaga, 15 de Xaneiro de 2010
Estimados Señores:

Quero felicitalos pola calidade do leite fresco pasteurizada  e enteira que comercializan, co nome de Loureiro.

Resulta xa case imposible tomar en Galicia un bo vaso de leite de vaca, fresca.
A de vostedes é deliciosa.


Agardo que un día ese sagrado líquido branco sexa declarado Patrimonio da Humanidade.Mentres tanto seguirei gozando en cada viaxe a Galicia do voso leite, tan exquisito como o polbo, o albariño, o caldo galego ou as castañas asadas.

Aproveito para saudarlles


Atentamente

 

 

Vigo, 15 de xullo de 2005

Estimado Sr. Xerente:


Desde hai xa un tempo que tiben o pracer de degustar os seus iogures naturais, foi para min unha gran sorpresa o probalos. Hoxe en día, a gran maioria, por non dicir todos, utilizan leite en po como un dos seus ingredientes principais. algunhas veces é tan esaxerado a cantidade que contén, que cando un saborea eses iogures, o unico que nota é un *monton de polvos na boca o final un decide non comprar, nin tomar iogures por tanta cantidade de ingredientes químicos que conteñen.


Pero chego unha especie de milagre nun supermercado de Gadis, decidinme a meter na cesta un iogur totalmente diferente o resto, un iogurt no que o seu envase non tiña malgastes de marketin e diseño, a diferenza do resto dos iogures. Era un deseño simple, sinxelo, en tons verdes, e co envase clasico dun iogurt dos de antes, de cando os iogures tomados na infancia, sabian a autenticos iogures, exactamente igual como o que vostedes elaboran na súa empresa.


Desde entón en casa non tomamos outro tipo de iogurt, é tan rico e tan saboroso que calquera outro sabe a pura química.


Con esta carta, quero darlles as mais sinceras GRAZAS por facer que poida gozar dun manxar tan exquisito, de loitar contra as grandes multinacionais e sacar á luz este fantástico produto nun mundo empresarial tan complicado e voraxine.


Teñen vostedes no meu un claro defensor e promocionador do seu produto, espero que nunca realicen un cambio de "mais beneficios x mais química" e que os custos das politicas de marketin non supoñan unha deficiencia na calidade nos seus iogures.


Novamente Grazas por pór na miña boca tan magnifico produto.


Atentamente


 

Web Design by Domestika